Reklamačný poriadok
1. Úvodné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a podmienky reklamácie tovaru zakúpeného u prevádzkovateľa:
Obchodné meno: RAWLIA s.r.o.
Sídlo: Plávková 284/4, 040 11 Košice
IČO: 56878974
DIČ/IČ DPH: 2122486245
Zapísaná v obchodnom registri: Obchodný register Mestského súdu Košice, oddiel: Sro, vložka č. 62043/V
E-mail: info@rawliacakes.sk
Telefón: +421 907 848 026
Reklamačný poriadok je súčasťou všeobecných obchodných podmienok a je dostupný na webovej stránke e‑shopu.2. Povaha ponúkaného tovaru
Všetky produkty ponúkané prevádzkovateľom sú čerstvé cukrárske výrobky vyrobené na objednávku podľa individuálnych požiadaviek zákazníka. Tieto výrobky majú krátku dobu spotreby a sú určené na okamžitú konzumáciu.
Z tohto dôvodu sa na ne vzťahuje výnimka podľa § 7 ods. 6 písm. e) zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, teda zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu.3. Prevzatie tovaru
Zákazník je povinný si tovar pri osobnom odbere alebo prevzatí vizuálne skontrolovať – množstvo, typ výrobku, dekoráciu, prípadné poškodenie. Po prevzatí zodpovednosť za tovar prechádza na zákazníka.
Pri osobnom doručení prevádzkovateľom je zákazník povinný v prípade viditeľného poškodenia tovaru okamžite upozorniť doručujúcu osobu. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobkov sa neuznávajú.4. Dôvody, kedy možno reklamovať tovar
Reklamáciu je možné uplatniť v prípadoch, ak:
- bol dodaný iný výrobok, ako bol objednaný,
- výrobok nezodpovedá dohodnutému opisu, dizajnu alebo zloženiu,
- je zjavne poškodený alebo znehodnotený v dôsledku chyby pri výrobe či manipulácii zo strany prevádzkovateľa.
Reklamáciu nie je možné uznať, ak ide o:
- subjektívne vnímanie chuti,
- poškodenie výrobku nesprávnym skladovaním, transportom alebo manipuláciou zo strany zákazníka,
- oneskorené prevzatie výrobku, ktoré spôsobilo jeho znehodnotenie.5. Spôsob uplatnenia reklamácie
Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu bezodkladne, najneskôr do 24 hodín od prevzatia tovaru.
Reklamáciu je možné uplatniť:
- osobne v prevádzke,
- e‑mailom na adresu: info@rawliacakes.sk,
- telefonicky na čísle: +421 907 848 026.
Pri reklamácii je potrebné uviesť:
- číslo objednávky alebo dátum dodania,
- popis chyby,
- priložiť fotodokumentáciu (ak je možné),
- kontaktné údaje zákazníka.6. Vybavenie reklamácie
Prevádzkovateľ posúdi reklamáciu bezodkladne, najneskôr do 3 pracovných dní od jej prijatia. O výsledku bude zákazník informovaný e‑mailom alebo telefonicky.
V prípade oprávnenej reklamácie má zákazník nárok na:
- výmenu výrobku,
- primeranú zľavu z ceny,
- vrátenie ceny výrobku (ak nie je možné tovar nahradiť).
Reklamácie sa riešia vždy individuálne s ohľadom na povahu výrobku a situáciu.7. Záverečné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok je platný od 1.10.2025 a tvorí neoddeliteľnú súčasť všeobecných obchodných podmienok. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmeny v súlade s aktuálnou legislatívou.
Reklamačný formulár
Vyplňte nasledujúce údaje pre uplatnenie reklamácie:
Meno a priezvisko:
E-mail / Telefón:
Dátum objednávky:
Číslo objednávky:
Popis chyby / dôvod reklamácie:
Dátum podania reklamácie:
Reklamácia bude vybavená v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od jej prijatia. O výsledku vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.
